آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان فارس
آنگاه که همه از آتش میگریزند آتش نشانان دل به آتش میزنند
نويسندگان

بر اساس گزارش خبری آتش نشانی ،در روز شنبه 93/3/10 ساعت 21:00 طی تماس مردمی مبنی برآتش سوزی منبع برق یک تلمبه آب واقع درروستای تل گر ازتوابع روستای خلیلی ،آتش نشانان سریعا به محل اعزام وبه وسیله کپسول گازکربنیک منبع را اطفاء نمودند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری آتش نشانی ،درروزجمعه 93/3/16  ساعت 22:30 در پی تماس یک شهروند مبنی بر گرفتار شدن یک پرنده در سقف منزل ایشان ،نیروهای آتش نشانی سریعا به منزل مذکور اعزام و پرنده را که بالش گیر کرده بود نجات دادند.

 

به گزارش پایگاه خبری آتش نشانی در روز جمعه، 93/3/16 ساعت 1 بامداد، طی تماس شهروندی مبنی بر رویت یک قطعه مار جعفری به طول یک متر در منزل ایشان نیروهای آتش نشانی سریعا به منزل مذکور اعزام و مار را به دام انداختند. سپس در صبح همان روز این مار را در طبیعت رها نمودند.

 

 

 

در تاریخ 93/3/15 روز پنج شنبه در اول جاده تیس خانی بر اثر ترکیدگی لوله اصلی گاز هماشهر توسط بیل مکانیکی، فرماندهی عملیات سریعا نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه اعزام نمود که نیروهای آتش نشان به محض رسیدن به محل حادثه اقدام به ایمن سازی محل و پاشیدن آب به صورت مه پاش تا تخلیه کامل گاز نمودند .

 

 

 

بنا به گزارش پایگاه خبری آتش نشانی در عصر روز پنج شنبه 93/03/15  ، بر اثر برخورد خودرو سمند با يك دستگاه پژو آر دی و  یک دستگاه پراید و منحرف شدن خودروی سمند به دلیل سرعت زیاد و برخورد با یک دستگاه کامیون ، راننده سمند جان خود را از دست داد و دو مصدوم حادثه به بيمارستان انتقال داده شدند .

دراین حادثه نیروهای آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس ، پلیس راه وپلیس 110 حضورداشتند.

 

در تاریخ 93/3/15 طی تماس مردمی مبنی بر آتش سوزی مقدار زیادی از مراتع در بخش گشنگان روستای برشنه نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام و به دلیل نداشتن راه ماشین رو با کمک مردم و نیروهای هلال احمر و منابع طبیعی به اطفا حریق پرداختند.

 

 

در پی تماس مردمی به سامانه 125 در روز جمعه 93/3/16 مبنی بر برخورد یک دستگاه مزدا دو کابین به تپه، واقع در زیر مسکن مهر، جنب پمپ گاز شهرداری نیرو های آتش نشانی سریعا به محل اعزام و به ایمن سازی محل حادثه و خودرو حادثه دیده پرداختند. این حادثه خوشبختانه خسارات جانی در پی نداشت.

 

 

 

 

 



خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 4513
تعداد مطالب : 208
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

h